28/4

i Allmänt,

Klockan är några minuter över åtta och jag borde snart göra mig iordning för att gå till bussen, blir dock inte så eftersom att jag inte alls är pigg för en dag i skolan. Förkylningen, pannknack och lätt illamående gör att jag ska krypa ihop i soffan tillsammans med samhällskunskapen, en bok och Digitalfoto-tidningen jag fick igår.
Åh, jag har verkligen inte tid att vara hemma, missar kanske inte så mycket viktigt i skolan med klockan fyra är det ju temakonsertsrep, som jag hade behövt vara med på men vad gör man?

På tal om inget, hörde precis på radion att idag firar Egypten "lukta på våren dagen", då dom helt enkelt luktar på våren och sedan har en picknick med sina familjer. Borde vi inte införa en sån dag här i Sverige också?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-28 11:14:00

Krya på dig:) <3

Postat av: mirka

Publicerad 2009-04-29 07:31:38

sv: Jaha, okej ^^ men då har vi jävligt snygga klännigar då om jag tar den (; hih!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela