21 augusti

i Allmänt,

Idag är det grått trist väder här i Halmstad, inte så kul. Men jag har planer på att gå in till stan för att kika i alla klädaffärer (som jag faktiskt inte har gjort. Jag har inte varit in i en endaste, de är väl ändå rätt bra gjort?!) och då passar ju det här vädret perfekt. Jag slutade för ungefär 40 minuter sedan. Första och sista gången jag slutar den tiden på fredagar (den här terminen iallafall), annars är det 16:00 som gäller. Ve och fasa. På Ytterlännäs var det ju max 12:10 som gällde, och i åttan gick vi ju bara till 11:25. Fast nu gör det egentligen inte så mycket, den sista lektionen (som är ca 3h lång) är ett karaktärsämne, alltså något arkitektiskt. Vilket kommer vara otroligt roligt och då gör det mig inte så mycket att jag slutar fyra. Hoppas bara att vi inte ska gå så länge i tvåan och trean också. Korta fredagar ska det vara, punkt slut.

Nej, staden väntar på mig :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-21 17:01:31

Det låter som att du har det bra! Härligt!

Mångar kramar från oss i Sthlm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela