(Allmost) Empty room

i Allmänt,

Hmf, hade tänkt visa er hur otroligt tomt mitt rum är nu jämfört med hur det varit tidigare i veckan, men jag har packat ned både usb-sladden och kortläsaren, så de sket sig ju. Men det är iallafall jättetomt och rummet känns enormt! 

Det blir nog inte mycket mer bloggande idag och en tid framöver. Imorgon kl. 06:00 påbörjar vi resan neröver och beräknar att vara framme runt 20:00. Sedan kommer ju dagarna ägnas åt montering av möbler, upphängning av gardiner, cykel-köp, fixa internet och att bara vänja sig vid att det här är det nya kapitlet och göra det bästa av de. Och redan på onsdag ska jag sätta mig i skolbänken igen. Ja, vi får se när jag återkommer. Men när jag gör det ska jag bjuda er på en rundtur i mitt 13 kvadratmeter stora rum. Kanske även visar er skolan?

Ja, det blir nog bra de. 
Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: mirka

Publicerad 2009-08-15 18:31:47

du får ha det underbart bra,

vi hörs något och lycka till med allt (: <3

Postat av: mirka

Publicerad 2009-08-15 22:11:16

sv: självklart måste vi höras, och när du kommer hem så blir det definitivt hockey som gäller, helt klart (: <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 12:28:59

rösta i min undersöking, följ min blogg, :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-16 15:42:08

Lycka till med allt! Många kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 20:54:22

Hej ,vad händer ikväll ?

Har frågestund i bloggen ,alla som frågar ngt får en länkning

friiiidaenocksson.blogg.se

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-20 16:00:56

Sv; Ja, ellerhur :) Jag tänkte nog beställa en nu jag, har oxå länge velat ha en..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela