Idag har..

i Allmänt,

.. jag varit duktig och tvättat samt hängt kläder på tork.

.. jag börjat packa på riktigt. Böcker, filmer, spel och program till datorn, cd's, pennor och suddar, mina nagellack och större delar av käderna i garderoben.

.. jag tränat på crosstrain:ern (vet inte vad man gör går, joggar eller springer? Det blev iallafall en mil) samtidigt som jag kollade på film, 17 again. Inte speciellt bra tycker jag. Och lite tråkigt är det när Zac Efron var huvudperson och spelade en kille som gick i high school och spelade basket, vart känner man igen det ifrån? Det kan väl inte vara HSM? Varför väljer man som ressigör att ta en skådesspelare som blivit känd som en karaktär i en film och sätter in honom/henne i en som liknar den i sin egen? Finns ingen anledning.


Nu ska jag röja undan dom kläder som jag rivit ut ur garderoben -men ännu inte packad ned- från sängen och sedan blir det nog en film.

Over and out!


Kommentarer

Postat av: aalexandra

Publicerad 2009-08-11 22:13:57

sv:

tack så mycket :)

max handwriting tror jag den heter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela