Inget värt att läsa

i Allmänt,

Jag älskar dagar då temperaturen ligger runt tjugo grader redan vid tio på morgonen. Dom dagarna kan inte gå fel. Idag har det varit en sådan dag, det solats till max. Varje minut har tagits till vara. Har fått upp ögonen för sporten volleyboll som nu tar livet av mig. Drog ihop ett gäng nu på kvällningen och spelade och nu är mina händer är totaldöda. Men det gör inget, det är kul och jag fick skratta mer än vad jag gjort på länge. (Det älskar jag också, att skratta. Fast jag ser säkert väldigt konstig ut när jag gör det, men ja. Då kanske andra brister i skratt med, och delad glädje är dubbel glädje? Eller vad säger man?) Nu ska jag gå ut i god tid och planera in en ny dag som ska vigas åt min nya favoritsport. Var lite tunt med spelare, endast tre på varje lag. Fast efter en stund körde vi ioförsig två mot fyra men ja. Det är lite för lite. Var nog ute lite i sista minuten när det skulle till att ragga folk, men är jag ute i god tid så kan vi nog bli ett rätt stort gäng. Vilket skulle vara jättekul, en bra "avslutning" på det här kapitlet. Nästa vecka är ju faktiskt sista veckan här hemma. Det känns.. konstigt.

Haha, såhär skulle de låta om jag skulle berätta om min dag. Det skulle inte komma ett enda vettigt ord ur min mun. Inget värt att läsa eller lyssna på. Jag återkommer när jag har något bättre att komma med.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-07 22:47:15

shenare fin blogg

hur e allt ? (:

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-08 15:37:19

jodå detfunkar allt (:

händer ikväll ?

Postat av: Jennica Björk

Publicerad 2009-08-08 21:11:38

haha det var väl visst värt att läsa? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela