Morgon

i Allmänt,

Det finns många olika sätt att bli väckt på, väckarklockan på mobilen, någon som öppnar dörren till rummet och ropar "Dags att kliva upp", någon som sätter sig på sängkanten och viskar "Nu är det morgon, dags att kliva upp", ett trumsolo spelat av en som inte kan spela trummor, en mardröm, en puss i pannan, någon som kittlar en under fötterna. Alternativen är många men för mig så är det inget av ovanstående som gäller. Nej, för varje morgon blir jag väckt av vägarbetarna som lever om utanför husknuten. Varje morgon börjar dom utanför vårat hus och arbetar sig sedan bortåt. Varför ska dom börja så otroligt tidigt? Redan vid sex-sju tiden på mornarna. 
Orka säger jag bara..



Men snälla, nu skakar sängen!

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-08-12 14:24:41

HEJ SÖTNOS! :)

Jag har en liten tävling i min blogg nu, väldigt enkel, :) Du ska fixa en bild där det står '' / ronak ''

Den som fixar snyggast får välja mellan två alternativ, en länkning eller en bloggdesign. Kolla in min blogg där det står mera information!

Skulle vara JÄTTETACKSAM och du var med! :)

/ pppiggelin.blogg.se

Postat av: Terese

Publicerad 2009-08-12 14:25:51

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela