Näst sista augusti

i Allmänt,


 

Ni behöver nog bara se bilden ovan för att veta vilken stad det är, och därför också veta vilken stad jag har tillbringat min dag i. Helt rätt, dagens utflyktsmål var Göteborg. Min pappas kusin och hans fru skulle dit och frågade om jag ville följa med, vilket jag såklart ville. Vem tackar nej till en tripp till Götet? Okej, det finns säkert många som gör det, men inte jag. Dom gånger jag varit där går att räkna på min ena hands fingrar. Iallafall, jag har haft huvudvärk i flera dagar nu och hoppades på att det skulle ha gett med sig till idag, men icke sa nicke. Därför kände jag mig inte speciellt pigg på att shoppa, men det var skönt att komma iväg lite, fika på NK och titta på folket, och bara andas Göteborgsluften. Vi åkte också bara runt och tittade på olika byggnader en stund, och sedan bar det av två mil norrut (tror jag) till deras son och hans familj för att hälsa på. Jag var hemma igen vid halv sju ungefär och då väntade middag, en toast och nudlar. Fantasin är verkligen på topp! Jag slog mig (ovanligt nog) ner vid det lilla köksbordet i köket och åt min gourmet middag, och bara några minuter senare fick jag sällskap av mina lägenhetskompisar. Trevligt :)

Nu ska jag snart stänga ner, det är skola imorgon (08:50-12:50 om jag inte minns fel) och jag tänkte ligga och läsa någon timme innan jag släcker lampan. Fick en gissning på vilken bok det var jag läste, och den var också rätt. När jag hör din röst. Läste dock ut den igår.. Men ingen fara, jag har några stycken på lager. Näst på tur är P.S I love you (visste inte att den fanns på bok, trodde det bara var film först. Men där hade jag fel) Jaja, har jag lovat er något som jag glömt? Påminn mig i sånna fall.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela