Tredje augusti

i Allmänt,

Nu börjar dagen lida mot sitt slut, okej. Det är tre timmar kvar men med tanke på min planering så kommer jag slockna som en lampa inom den närmaste timmen. Ska hoppa in i duschen nu och sedan blir det sängen och 6:an eller en film. Måndagar är verkligen en av dom bästa tv-dagarna. Eller vad säger ni? 2½ men, My name is Earl och Scrubs. Tyvär så visar dom ju Dexter mellan dom två sist nämnda programmen och det är då jag brukar somna..

Glassen smakade übergott! Hade tänkt skriva ett långt, utdraget och invecklat inlägg gällande glasspriserna som stiger varje sommar, (himla dumt. Finns det verkligen någon anledning? Nej!)  men det orkar jag inte. Och jag tror inte ni skulle orka läsa det heller. Så vi sparar på krafterna tills jag har något lite viktigare och lite mer intressant att läga ner energin på.

Innan jag stänger ner dumburken för idag tänkte jag tacka dig Amina för dina snälla ord. En bättre start på en måndag kan man nog inte få. Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela