This is where I live

i Allmänt,

Fråga: Hur bor du som där nere? På typ elevhem eller? (:

Jo, såhär ligger det till. På bilden nedan ser ni ett hus och i det huset finns det x antal lägenheter. Det huset ägs av en privatperson som hyr ut lägenheterna till studenter. I källaren har man också gjort iordning en lägenhet, med tre rum, ett kök och en toalett. Dom tre rummen hyrs också ut, och dom som bor där delar då köket och toan. Och det är i ett av dom rummen som jag bor i. (Bilder på rummet kommer senare) Det enda negativa jag ser med mitt boende är den där grinden som ska öppnas och stängas. I-landsproblem jag vet, men det är så otroligt krångligt när man har cykeln!  Men det är bara det som är dåligt med hur jag bor, och det är ju bra att det bara är en sån liten sak :)


Kan också tillägga att bättre läge än det här går knappast att få. Som sagt kan jag istort sett bara sätta mig på cykeln och rulla till skolan, för att komma till närmsta strand tar det max fem minuter att cykla, och inom samma tidsram kan man komma till centrum om man cyklar åt motsatt håll.

Kommentarer

Postat av: NATHALIE

Publicerad 2009-08-25 23:13:21

Låter ju bra. Vilket mysigt hus (:

Postat av: Bea

Publicerad 2009-08-26 16:26:39

Vad fint det ser ut! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela