Varning? Tillbaka på spelplanen!

i Allmänt,

Imorgon är det den första september, vilket betyder att det är höst igen. Blandade känslor om det, mysigt med alla färger, dom stickade koftorna och halsdukarna som kommer fram. Men att få ha lite mer sol och värme skulle ju inte skada! Dock skulle det visst bli fint väder och +25 grader imorgon.. haha, ingenting stämmer riktigt. Jag tänkte iallafall inviga hösten med att köpa mig ett gamecard så jag kan ge mig ut på spelplanen igen! Har varit utan wow hela sommaren och det börjar faktiskt kännas i fingrarna, och jag är riktigt sugen på att spela. Fick dock lite uppdateringar av min bror gällande spelet som gjort mig smått förvirrad. Men förhoppningsvis orkar han och "pojkarna" förklara bättre och mer ingående senare när jag kommit igång och uppdateringarna gäller mig, vilket dom inte verkar göra just nu. Hade med leveln att göra, om jag förstod det rätt?

Men det blir först efter soldagens slut. Jag ska först ha en långdag, 08:10 - ca. 16:00 . En lektion i multimedia, en i svenska och en i samhällskunskap. 11:30 ska vi också ha fotografering. Läskigt som vanligt, men ännu mer läskigt med vetskapen att detta klassfoto hamnar i en katalog där alla andra gymnasier i Halmstad också är med, shit pommes! Vad-ska-jag-ha-på-mig- och-hur-ska-jag-ha-håret-hysterin börjar infinna sig.. 

Nu ska jag se på Grey's anatomy sedan stänger och släcker jag ner.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela