En titt i hippieväskan

i Allmänt,

Innehållet i en väska sägs ska säga hur man är som person, undra vad min väska och dess innehåll säger om mig?
1. Min favoritväska genom tiderna, min "hippie"-väska.
2. Matkort, "se det som ett busskort, har du inget får du inte åka med bussen". Tur att jag bor nära skolan så om jag skulle glömma det kan jag snabbt komma hem och leta reda på det och hinna tillbaka, käka lunch och ändå hinna till lektionen.
3. Mysiga, stickade vantar.
4. Grafräknare, ingen miniräknare här inte!
5. Skåpnyckel och usb-minne som sitter på en stor nyckelring för att det ska kännas riktigt om man inte har de med sig och för att man lätt ska kunna se de i röran på mitt skrivbord.
6. Almanacka, används inte lika mycket som tidigare vilket kanske skulle behövas.
7. Headset, måste komma ihåg att köpa riktiga lurar som fungerar att koppla till skolans datorer, att lyssna på musik under tiden man jobbar gör ju allt så mycket lättare!
8. V6 Fresh Fruit, tugg(g)ummi. Jummie!
9. En tom plastburk. Tidigare låg det en pepparkaka i den. En i klassen ville smaka på dem jag bakade så därför letade jag reda på en liten burk att lägga en kaka i.
10. Cykelnycklar till min dyrgrip (som dock börja låta lite, okej väldigt, konstigt på senare tid)
11. Pennfodralet som är fullt med pennor, suddar och gem.
12. Hemnycklar
13. Godisklubbor, rekvisita.
Hum.. tro vad detta säger om mig? Någon som är en "väsk-läsare"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela