10:e februari 09

i Allmänt,

nejnejnej! att jag knappt ska få återhämta mig från mina förra förkylning innan jag drar på mig nästa! hosta, rinnande näsa, ja ni vet sympomen..
dagen har varit förvirrande när en massa lärare är sjuka eller är på möten, det står inställd på anslagstavlan men ndå hålls det lektioner. som tur är har den inte varit speciellt jobbig.  fick föresten temakomsertnoterna idag. som vanligt kände jag inte igen några (förutom en, Viva la vida, men vem gör inte de? den spelas ju no'n stop på alla radiostationer).
kvällen kommer att ägnas åt att träna på lite spanska reflexiva verb, läsa genom Dublin-texten igen och försöka skriva några rader till. de är nog det enda, ska försöka dinga 10. om jag inte somnar på soffan vilket känns väldigt troligt att jag gör.

ska äta nu, så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela