Fettisdag

i Allmänt,

igår ca 23:30 loggade jag ut och stängde ner. då var alla patcher laddade och jag hade fått mitt eget acc! :) efter några ändringar har jag nu en gnom mage vid namn Crystaliized. tror hon är lvl 8, har inte riktigt koll eftersom att Pontus har gjort nått vilket gör att jag lvlar fortare om jag fattat de rätt. han har även fått lösenordet så han kan gå in och spela.

nog om de, idag har det inte hänt så mycket, vanliga lektioner som vilken annan tisdag som hellst. har gjort bort dagens träning, och klockan sju ska jag masa mig ner till hallen. är nämligen derby ikväll Nyland vs Kramfors. håller tummen för att hemmalaget ska få ta tre poäng ikväll, sist fick ju Kramfors vinna, så de är ju inte mer än rättvist om Nyland vinner denna match, eller hur?

idag fick vi ju även ett glatt besked: kronprinsessan Victoria och hennes Daniel ska äntligen få gifta sig. efter -jag tror de var- sju år tillsammans så har dom nu förlovat sig, och våren/sommaren 2010 blir det bröllop. grattis till dom!

har inte mycket mer att säga nu, ska dra på mig långfillingar kolla batteriet på kameran och sedan väntar som sagt hallen. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela