Framför tv:n

i Allmänt,

har nu kurat ihop mig i en filt i ett av soffans hörn, med datorn i knät, Shrek den tredje som visas på tv:n och på min högra sida ligger so-böckerna uppslagna och ska strax fortsätta att skriva om hinduismen. dagen blev kortare än vad jag trodde, vi kortade ner lunchen och tog ca 20 minuter  och sedan gick vi direkt till bilden och sedan hann vi med 13:20 bussen. när jag kom hem väntade 5-6 cm snö som skulle skottas upp. det tog mig ca 50 minuter och sedan satte jag  mig här och fick än en gång konstaterat att jag inte är en tjej/kvinna. och hur fick jag de kostaterat? jo, jag snackade med Jacke och Pontus på skype och läste lite bloggar och tittade genom bilder. eller, de var ju just de, jag vara helt oförmögen att hänga med i deras samtal, dels för att dom snackade i wow-termer som jag inte vet innebörden av men också för att jag helt enkelt inte kunde kocentrerar mig på två saker samtidigt, och de ska man ju kunna om man är tjej/kvinna? 

hm, så de kan vara, ska ägna en stund åt hinduismen och samtidigt försöka följa FHC - MODO matchen med ett öga. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela