Framsteg

i Allmänt,

yes! haha, framsteget jag syftar på har med wow att göra, och då att jag lyckades slutföra en quest helt på egen hand! stolt ;)

skoldagen har rusat iväg. på matten fortsatte vi med att snacka om rymdgeometri. på so:n såg vi på Schindlers list, och sedan kom de fruktade spanskaprovet.  när de var skrivet väntade lunch, och sedan musik då vi spelade Knocking on heavens door. typ hela klassen satt med guitarrer och jag fick ensam klinka på pianot. tror jag blev lite överröstad :p
när vi spelat färdigt så väntade en kort svensklektion. det blev mest en massa kom ihåg punkter inför morgondagens uppsatsskrivning. Malin var också så snäll att hon släppte iväg oss tidigare, och då hann jag och Bea hann med 13:20 bussen, eftersom att no:n var inställd. härligt att komma hem lite tidigare (:

kvällningen kommer att ägnas åt andra världskriget, Dublin-texten, en typ bokrecension och lite matte. de är inte bara ett eller :p ush, de finns alldeles för många måsten just nu. tror jag börjar med Baile átha cliath (=Dublin), så lbir de lite mindre ikväll. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela