Ny månad

i Allmänt,

mm, va trött jag är. dagen har tillbringats i Hallsta, och efteråt blir man ju alltid -iaf jag- så otroligt slö. vi var dock inte i backen så läge, men jag hade kunnat stanna där i hur många timmar som hällst. tog med mig kameran och fotade brorsan. gick riktigt bra, men eftersom att dom hade anordnat en "hopp-skola för vuxna" så vart de lite strul med dom bästa hoppen som dom stängde av för att vuxna skulle få möjligheten av bryta benen av sig. men jag tror inte att de blev något av, för när vi packade ihop var det fullt av hoppande barn där igen.

är som sagt väldigt trött, har spelat wow, och fick äntligen dinga. brorsan tog fram nått så jag fick se hur många timmar jag spelat sammanlagt. timmarna var nio, lixom min level. haha, 1 lvl/h. tror jag är lite långsam? ;o

nu ska jag slå mig ner med spanskaglosor och andra världskriget. framför mig ligger lite av en mardrömsvecka: prov i spanska och so + två nationella i svenska. usha, men de måste gå.  ska stänga ner, återkommer imorgon. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela