Simons födelsedag -grattis!

i Allmänt,

idag bockades första provet av: svenska nationella, läsförståelse. vet inte vad jag ska säga om de, jag svarade på alla frågor och nu är de bara att hoppas på de bästa.
fick tillbaka, eller iaf se, matteprovet idag och de hade faktiskt gått bättre än vad jag trott. var faktiskt inställd på ett G, men jag fick VG. en otroligt lättnad måste jag säga. i övrigt har dagen varit väldigt händelselös. har haft flöjtlektion, spelar just nu på två väldigt tråkiga trestämmiga låtar. iof lätta, men när fingrarna inte vill gå så går de inge vidare. men nästa vecka ska jag få noter till temakonserten. jaa! (: fick även höra att jag är en 1:a flöjt, dubbelt jaa! ((:

sitter nu och kämpar vidare med Dublin-texten. har endast fått ihop 150 ord, och de går väldigt tungt. snart är det middag och sedan ska jag träna. efter juluppehåll och sjukdom så är det äntligen dax för att kickboxas igen. har längtat som en tok kan jag säga (:

nej, ska spara ner och logga ut, hajdi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela