11.01.09

i Allmänt,

min bedrövelse har börjat sjunka in nu, känns inte precis bättre men jag får leva med de. bilderna på mig är återfunna, men inte dom andra. suck. blir till att skriva av sig all besvikelse i anteckningsboken ikväll. ni ska inte behöva läsa de.

har nyss installerat iTunes, och de var nog de sista som skulle matas in.
tänker strax hoppa in i duschen, sedan blir det Irene Huss i soffan, hade även planer på att locka håret. ska höra med söta lilla mamma och hon kan tänka sig göra de på mig.

orden tar slut, blir nog inget skrivande imorgon eftersom att de blir rätt stressigt efter att vi slutat till att vi ska hoppa på bussen. och sedan blir de nog rätt sent så ni får nog vänta till på tisdag med att läsa. men jag tror ni överlever. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela