15 januari

i Allmänt,

de första jag och Bea mötte imorse var en flagga på halvstång. första tanken som slog mig var att de var för han som tog livet av sig för några veckor sedan. men de kändes lite märkligt, jag menar, de hände ju som sagt för några veckor sedan, men han gick ju inte häller på vår skola. när vi kommer in i skolan får vi veta vad som hänt på, ja mintre än en minut. de var en lärare som gått bort. knall och fall igår. kände honom inte alls, visste inte vad han hette äns, men de är ju såklart otroligt tråkigt.

dagen har flutit på bra annars, först bussades vi till Kramfors för att se på esteternas musikal. vi kom tillbaka vid cirkus kvart i tolv. lektionerna drog igång halv två..! ett mycket drygt och livat hål. och med mitt "bomulls-huvud" kändes de inge vidare. halv två gick jag på elevrådsmöte och sedan väntade idrotten. var inte med utan satt på läktaren och läste no. jag ångrar att jag gjorde de, för dom spelade lacrosse. jag tycker de är så otroligt kul! men jag känner inte riktigt för att anstänga min hals. vill inte gärna dra på mig nån mer skit.

har inte speciellt mycket mer att säga. orkar inte säga så mycket mer häller. dom få sovande timmarna jag fick i natt börjar ta ut sin rätt. ska sätta mig framför brasan, dricka isande kallt vatten och se på film tror jag. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela