En tom burk

i Allmänt,

igår blev det storstädning av datorn, vilket betyder att idag ägnas dagen åt att fylla dumburken igen. bilder ska tillbaka, lixom musik. program ska installeras och favoriter måste hittas igen. de kommer ta bra många timmar vill jag lova.
de där med favoriter kommer nog ta längs tid, att komma ihåg vilka jag hade och vilka adresser de var. otroligt kokat att jag inte sparade de samtidigt som jag sparade allt annat! men men, men kan ju inte alltid komma ihåg att använda hjärnan..

det är nog vad dagen kommer att ägnas åt, ska också börja träna på glosorna men annars blilr det en dag framför datorn. tror dock inte att det blir mycket skrivande, men vi får la se.

imorgon är det en ny vecka igen. skola hela dagen fram till tre, sedan skajag till tandläkarn och sedan blir det Modo - Timrå 19:00. och då inte framför datorn utan i Swedbank Arena. ska bli otroligt kul, hoppas bara dom har kvar samma spel som dom hade mot Södertälje.

nej, jag ska fortsätta med de jag håller på med, så jag blir klar nån gång. hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-11 13:17:29

Du och bea kliver på i nyland va?^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela