God natts sömn

i Livet i norrland,

nu börjar dagen lida mot sitt slut, och jag tänkte inte skriva nå mer idag. ska sätta mig i soffan och titta på j-vm. håller tummarna på att Sverige tar hem även denna match. då kommer jag att få mig en väldigt god natts sömn, först att Modo vann, jag fick klar min design och då blir ju den vinnsten som pricken över i:et.

idag tog jag mig i kragen och satte upp mina hyllor -som jag gjorde i slöjden för typ, två månader sedan- som legat på andra hyllor allt för länge. det blev riktigt bra tycker jag. på dom hamnade tre ljus och bilden på mig och Bea som vi tog på statsfesten i somras (: tror inte jag kommer visa er resultatet, men kanske.

nej, snart släpps pucken ner på isen, så hej då och go'natt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela