A-lags match ikväll

i Allmänt,

nu kan vi bocka av första skolveckan på nya året. tycker de är precis lagom att bara gå 2-3 dagar första veckan. känns lite väl tungt annars.

idag är det som dom flesta vet, fredag. och fredag innebär tre lektioner; idrott, no och so. på idrotten blev det lite planering och sedan spelade vi badminton. på no:n var det lekstuga i fysiksalen. vi skulle göra ballongdrivna "bilar". men det blev mest att vi lekte med ballongerna. var en liten tävling så den grupps som fixat "bilen" som kunde åka längst vann. och gissa vilken grupp som vann? min! ;) när vi lekt färdigt var det lunch och sedan so som visade sig vara inställd. och de fick vi veta precis efter att Nylands bussen åkt. suck! de blev då till att vänta till 13:20, alltså ca 2h. men jag och Bea låg inte på latsidan, så vi gick hem. vi kom hem ca en timma tidigare än vad vi skulle gjort om vi väntade på bussen. när vi kom in tog vi oss ett glas julmust och satt oss sedan och spelade guitar hero. vi hade väldigt kul, även om de inte gick så bra för Bea ;p

ska snart, om en liten stund gå ner på ICA och lösa ut biljetter till Modo - Timrå matchen. och sedan vet jag inte riktigt vad jag hittar på. spelar lite mer guitar hero kanske? ikväll blir det iaf hallen för min del. vet inte riktigt om jag sällskapar med kameran eller inte, har inte riktigt bestämt mig än.

ordvågen börjar övergå till ett litet kluckande. har inte så mycket mer att säga för stunden så hej på er!

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-09 17:31:45

Jag tycker att det gick riktigt bra för mig. (ibland) ;) kram <3

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-10 19:47:28

Ska både du och bea på modo-timrå? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela