Fredag

i Livet i norrland,

idag styrde kosan söder över, ca 10 mil. och då hamnar vi i Birsta. hade inte tänkt handla något speciellt, fick julklappspengar som gjort att min älskade, efterlängtade dator inte alls är speciellt långt borta. beräknar att kunna köpa den i februari, så nu blir det snåla av kan jag lova. men det följde ändå några påsar med hem. en annan sak som också följde med hem var en ny TV. så ikväll blir det tv för hela slanten. mamma köpte Wall-E så den ska vi snart sätta oss ner och se.

köpte sista julklappen idag. det är en vit disktrasa med röd text som säger TIMRÅ IK. och vem är det som ska få denna då? jo, min kära matte och no-lärare som då hejjar på detta lag. vi har haft några diskussioner kring ämnet hur dom kan sälja något sånt, och sälja i sin egen shop. det hade varit lite komiskt och MODO hade gjort det, men inte när dom själva gör det.
för att han inte ska förstå att det är denna disktrasa så letade jag fram en lite större låda, nämligen en Paradis-ask. och då kom jag på en ganska kul sak; man brukar ju säga att man inte ska döma hunden efter håret, och de tycker jag stämmer den här gången till 100%. Asken brukar ju vanligtvis innehålla god choklad, vilket egentligen betyder att det är en bra julklapp, men när man sedan får se innehållet så blir den det motsatta. hahaha, jag skrattade åt mitt lilla påhitt i bra många minuter ;p

jaja, så är det. har inte mer att säga för stunden. så jag säger tack och hej! (:



edit: haha, har noll koll på dagarna just nu. detta inlägg blev ju skrivet igår, och då var det ju fredag, och inte lördag som jag skrev i rubriken ;p

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-02 18:57:49

HAHA väldigt bra Cissi!;) haha Wall-E är ju erika;)haha

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-02 18:58:16

HAHA väldigt bra Cissi!;) haha Wall-E är ju erika;)haha

Postat av: Erika

Publicerad 2009-01-02 19:02:48

Sv: Haha jo det kanske ska vara byevye,måste ändra det fort annars kommer johanna att tracka mej för min dåliga engelska ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela