Näst sista dagen i januari

i Allmänt,

hejsan (: haft en bra fredag? själv så ska jag inte klaga på min. har haft idrott, no som blev teknik och en so-lektion som ingen gick på. inte så att vi skolkade, vår lärare var hemma för vård av barn -vem är inte de?!- och vi skulle inte få någon vikarie, och vår "skolvärd" sa att han inte blivit tillsagd att låsa upp klassrummet så alla försvann hemöver, förutom jag då eftersom att jag skulle åka till Kramfors med Johanna. men eftersom att hon var på lektion och ingen buss gick förrän 12:15 så satte jag mig på en bänk med Lollo och snackade om lite allt möjligt.

tillslut så slutade Johanna och vi gick till bussen och åkte iväg till stora staden. vi gjorde inget speciellt, jag skulle få luggen klippt, men de blev inte av eftersom att Pia -min frissa- hade fullt upp. men vi kikade omkring, Johanna hittade en tröja. men jag tror inte riktigt den ville till henne. ni vet den här runda metallknappen som bruka sitta på tröjor, men som dom tar bort när man betalt? ja, den ville inte lossna.  vi fick nog stå och vänta i 10 minuter innan dom lyckades få bort den. men men, bättre sent än aldrig. tröjan var iaf värd den väntan, tycker jag iaf (:
Intersport fick vi ett litet mindre skrattanfall när vi testade kepsar. kommer inte ihåg vad som var så kul, men skrattade gjorde vi (: får att återfå energi tog vi oss en fika och sedan gick vi till bussen igen.

när jag kom hem hände det inte mycket, följde med mamma och handla, och sedan satte jag mig framför Calles dator och lirade lite wow. tjiho! nu är jag på level 8 ;p

nej, nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Lets dance. hej på er!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-30 22:41:41

Haha jo den ville inte riktigt till mig men den är min;) Jag har den på mig!;P Hehe, ja kepsarna vaaa roligaa;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela