Nattliga aktiviteter

i Allmänt,

jag vet inte riktigt vad jag gör om nätterna, men nu har jag flera blåmärken och ett rivsår. mest förvånad är jag över blåningarna, jag brukar ju inte få de så lätt. märkligt.  i natt vet jag iaf vad jag inte har gjort: sovit! har dragit på mig en ny förkylning (innehållande hosta, huvudvärk och lätt feber), som i natt orsakade att jag vaknade ca halv fyra och kunde inte somna om. suck, när jag väl har sovmorgon får jag aldrig utnyttja den.

var lur på om jag skulle stanna hemma idag, men eftersom att vi bara ska se på esteternas musikal och sedan ha två lektioner så blir det att jag åker ändå. ska ta och blåsa håret, och vid 10-5 i nio kommer Bea och plockar upp mig. lär nog skriva några rader ikväll. ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela