Rubrik?

i Allmänt,

ja hörrni, nu ska jag lämna husets fyra väggar och bege mig ut bland folk. har ju dock varit till ICA två gånger under min sjuk-het, men nu ska jag ner på hallen och bevittna derbyt: Nyland - Kramfors. sittplats tillsammans med Mirka, och även en sväng ner till "fotobåset".

idag har jag itne gjort så mycket, mest suttit här och drygat. har spelat lite wow, var lite ringrostig i början, och när jag dog (har aldrig gjort de förut) så fick jag lite problem när inte brorsan var hemma och kunde hjälpa mig. men efter några minutrar efter att ha tryckt på alla möjliga knappar så fick jag reda på vad jag skulle göra, och då gick de ju bra. träffade en norrman som jag börja snacka med, vilket inte gjorde spelandet lättare. att samtidigt hålla koll på alla björnar, vildsvin -och gud vet vad- och sedan skriva. de där med att tjejer kan göra två saker samtidigt stämmer nog inte in på mig.

nej nu ska jag leta fram ett par jeans. hej på er!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-23 19:07:23

isånafall är du ett undantag för alla andra tjejer kan göra flera saker samtidigt;) haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela