Tjuv

i Allmänt,

Hade lite småtråkigt så jag snodde en lista av Sofia

1. Namn? - Cecilia Garneij
2. Exakt ålder? -  15 år, 11 månader, några veckor och nån dag, typ
3. Vart bor du? - Nyland, Kramfors kommun
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och brorsan, samt dammråttorna under sängen
5. Husdjur? - Nix
6. Färg på ditt hus? - Gult med vita knutar
7. När är du född? - 22 februari
8. Klass? - 9b
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 om jag inte räknat helt galet
10. Något jobb? -  Några småjobb ibland
11. När gick du upp i morse? - Runt nio
12. När ska du sova ikväll? - När jag är så trött att jag inte kan vara vaken längre
13. Duschat idag? - Om en stund
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Noep
16. Vad har du ätit idag? -  Frukost
17. Dagens klädsel? -  Mjukisbyxor och ett linne
18. Dagens smink? - Inget alls hittills
19. Dagens sötnos? - Tja, säg de.
20. Dagens roligaste? - Att de är lördag?
21. Har du många vänner? - Beror väll på vem man jämnför med.
22. Hur många har du kysst? - Ska man räkna?
23. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag
24. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamsen
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Johanna, som sa: "Huva :P"

FAVORIT :
26. Film? - Ingen aning, finns många som är bra.
27. Låt? - I skrivande stund är det Samson.
28. Mat? - Beror lite på, men wook är alltid gott
29. Dryck? - Portello
30. Färg? - Gillar alla färger, beror på humör
31. Stad? - Tror jag måste svara vår huvudstad på den
32. Land? - Har inte varit i speciellt många, så jag vet inte
33. Ämne i skolan? -  Har ingen favorit, gillar många

SENASTE :
34. Personen du tänkte på? - Måste vara mig själv eftersom att princip alla frågor rör mig
35. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg datumet, men de var bra länge sedan
36. Gången du grät? - Måste ha varit typ igår, fast då av skratt.
37. Pizzan du åt? - Söndags
38. Gången du var i Göteborg? - Två somrar sedan tror jag
39. Gången du var i Stockholm? - Novemberlovet
40. Gången du var full? - Har aldrig hänt
41. Gången du var hög? - Samma som på 40
42. Personen som såg dig gråta? - Av skratt, så var det väll dom jag skrattade tillsammans med

ANTINGEN ELLER :
43. Svart eller vitt? - Omöjligt val
44. Hund eller katt? - Katt
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på sällskapet
46. Tv-spel eller datorspel? - Lite av båda
47. Hångla eller ha sex? - Beror på
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - För två år sedan hade jag sagt Lunar, nu säger jag inget
49. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Inget av dom
51. Har du svart hår eller blont? - Brunt?
52. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
53. Choklad eller lakrits? - Absolut inte lakrits
54. Göteborg eller Stockholm? - Sthlm
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
56. Coca cola eller fanta? - Coca cola
57. Pizza eller kebab? - Inte kebab iaf 
58. Randigt eller prickigt? - Ingen aning
59. Älska eller älskas? - Båda
60. Leva eller dö? - Leva

ANTAL :
61. Personer du älskar? - Dom är några stycken
62. Personer du hatar? - Ingen
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
64. Glassar du ätit på en dag? - Inget jag lägger krut på att komma ihåg precis
65. Gånger du ätit kött? - Men snälla, varför ska man hålla koll på de?
66. Gånger du haft minnesluckor? - Har hänt några gånger
67. Gånger du varit hög? - Noll
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Vill man komma ihåg?


VEM
69. Ska du träffa imorgon? -  Ingen aning
70. Sjöng du senast för? - Mig själv
71. Hade du senast en msn konversation med? - Säg de, kommer inte ihåg
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen?
73. Förtjänar att dö? - Inte vet jag, ingen jag känner iaf

VAD :
74. Gör dig glad? - Många saker
75. Gör dig ledsen? - Betydligt färre saker än dom som gör mig glad
76. Vad vill du helst göra nu? - Vara någonstans där det är varmt och bara få njuta av solen
77. Vill du ha nu? - Pengar så jag kan köpa mig min dator
78. Önskar du dig i julklapp? - Är ett tag kvar tills julen är här igen, så jag har inte börja tänka på de än
79. Längtar du till? - När jag får veta om jag har kommit in på LBS eller inte
80. Ångrar du i ditt liv? - Inte vet jag, inget speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela