12:36

i Allmänt,

så var det söndag igen. imorgon är det ännu en ny vecka, och den ska inte tillbringas på soffan. vad har jag att vänta då? en matteprov (om jag fattat de rätt), noprov, spanskaläxa och gymnasieval. gjorde de "test"-val för två veckor sedan, men nu ska de bekräftas. tror de bara är det den här veckan, iaf på skolfronten, på lördag väntar ju Sunnersta (: när jag var i Sollefteå igår så kollade jag efter något nytt, men utan resultat. kanske hittar något på fredag när jag funderar på att åka till Kramfors.

idag har jag inga speciella planer, funderar på att gå ner på hallen och kolla på U16 matchen. ska iaf inte skriva nå mer för stunden, får se om de kanske blir några rader ikväll. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela