Flower (?) power

i Med kameran i hand,

yes! Sverige vann igår över Slovakien, vilket då resulterade i att jag fick mig en god natts sömn, som jag hoppats på. såg på Scream innan jag slog igen ögonlocken, men inget av det som hände i filmen förföljde mig i mina drömmar. tror filmen slutade runt två, och ändå fick jag bara sova till halv tio. hade hoppats på något timma till, men man kan ju inte få allt.

hittills idag har jag inte gjort så mycket. letade fram mina gröna fingrar och planterade om en blomma, eller är det en blomma, suckulent? strunt samma, den var med i en av dom miljoner julgrupper som har stått i vårt hus. jag blev riktigt nöjd, hoppas bara jag lyckas hålla den i liv. har ju misslyckats ex antal gånger tidigare, både med fredskallor, kaktusar, suckulenter, hjärtan-på-tråd, ja you name it. men det här är kanske vändpunkten i mitt "blom-dödande-liv"? haha ;p

känner mig uppåt och full av energi idag, men ändå lite neråt pga illamåendet som inte vill ge sig av. jobbigt.


Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2009-01-07 16:33:54

fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela