Zzz

i Livet i norrland,

nu finns alla bilder och all musik på cd-skivor. pust! en sak mindre att göra, det tog mer eller mindre hela dagen. men jag hade ju lite strul med programen också. som de brukar vara, något ska alltid jävlas.
har ju varit några -fyra för att vara exakt- timmar i Bollsta och inventerat. väldigt drygt, men tiden gick rätt fort ändå. och jag fick ju 200kr, så jag ska nog inte klaga.
nu slår tröttheten tillbaka, vaknade strax innan tio och var då superpigg, men det är tydligt att jag fått för lite sömn. tror jag ska ta mig en varm dusch, och sedan krypa till sängs tillsammans med en film. mamma fick Mamma Mia i julklapp, så jag tror att jag ska sno den. känner dock på mig att jag inte alls kommer att se hela. även fast den är bra, så väger ögonlocken nog tyngre ;p

nu har jag inga fler ord på lager, så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela