HP

i Allmänt,

Gud vad det regnar idag, igen.. riktigt trist. Men då kan jag iallafall med gott samvete sätta mig i biosalongen ikväll. För att gå på bio när det är strålande sol och klarblå himel känns ju himla dumt, iallafall om man bor i Sverige som inte bjuder på så många såndana dagar. Alltså bio, det är Harry Potter och halvblodsprinsen som ska ses. Vet egentligen inte varför jag ska se den. Jag har läst boken och gillade den, och en filmatisering av en bok blir sällan riktigt bra, så jag kommer antagligen bli besviken, men det känns som om man måste se den. Det jag hört om den hittills är att den är mörk. Man ska visst också ha lagt till något som inte står i boken för att det ska "hända" något. Hm, jaja. Vi får se vad jag tycker sedan.

Har du sett den? Eller ska du se den? Eller ska du skita i det? Vore kul med lite kommentarer nu när jag börjar komma igång med skrivandet igen :)

Kommentarer

Postat av: emmali

Publicerad 2009-07-20 15:20:53

Jag tror jag måste ta igen alla filmer jag har missat. Har sett 1&2. Så, innan jag ser denna så måste jag nog ta och kolla på de filmerna som jag har missat emellan xD

Postat av: . S

Publicerad 2009-07-21 17:25:12

Tror jag såg dig där! :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela