Fredagkväll

i Allmänt,

Oj, ser att min Sammanfattat-kategori är väldigt tom. Tror jag ska ta bort den. Jag menar, det som står där klarar ni er bra utan och jag kommer aldrig komma ihåg att fylla på med en ny lista varje vecka så.. Haha, den utgår ur sortimentet helt enkelt ;)

Nu på kvällningen har jag varit social med mina föräldrar och tittat på DN galan, men jag förstår inte riktigt varför jag har gjort det. Friidrott är verkligen inget jag är ett stort fan av, varken att utöva eller att titta på, så varför jag satt i soffan och åt popcorn och tittade helt frivilligt förstår jag inte riktigt. Fast okej, jag ska erkänna att jag emellanåt satt med näsan i en bok och läste. Men jag stod iallafall ut med sportkommentatorns/kommentatorernas snack i en och en halv timma. Det var väl ändå rätt bra gjort?

Nu ska jag bädda upp sängen tror jag. Känner mig inge vidare pigg så då blir det mys i sängen, antingen så blir det en film eller så fortsätter jag med boken. Fast det vill jag egentligen inte. Jag köpte den i onsdags och den är snart slut, suck. Så typiskt mig. När jag väl har en bok så sitter jag med den istort sett 24/7 tills den är slut. Och ja, sen då? Då är den ju slut och så har jag inget mer att läsa. Måste försöka lägga band på mig. Mamma har förresten sagt att hon ska bunkra upp mitt bokförråd tills jag flyttar. Har inte sett några speciella jag vill ha, och är öppen för förslag. Så har ni några boktips så är dom välkomna!

Jag har bestämt mig, de blir en film. Ska leta reda på en ipren och sedan intar jag sängen
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela