Avslutningsdans

i Allmänt,

Ja, så var vårenterminens höjdpunkt förbi, tråkigt men sant. Men jag njöt av kvällen till hundra procent. Jag fick trevligt bordssällskap och trevliga kavaljerer. Fick mig en dans med en kompis som jag inte träffat på hur länge som hellst vilket var otroligt roligt. Ska inte gå in på en massa detaljer och grejer, men kvällen var helt otrolig och den hade gärna fått fortsatt några timmar till för tiden flög verkligen iväg! Jag och Bea tittade på klockan några gånger under kvällen och suckade då över att det snart var dags att åka hemöver.

Tack alla för igår! Nu ser vi fram emot Ärsta där Scotts ska spela nästa torsdag, eller hur?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-04 22:19:21

Jaaa scotts:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela