Godmorgon!

i Allmänt,

Iih, är på så otroligt härligt, braigt humör idag! Igår gjorde jag bort dom sista arbetena som vi har i nian, jag redovisade bildspråket (som gick åt helvete) och fördjupningsuppgiften i so (som gick toppen). På kvällen var det dags för Vår Ruset och jag är mycket nöjd över min prestation, jag fokuserade på en sak, som jag tänkte på hela tiden när jag sprang, och för att inte ha sprungit på hela vintern (endast lite smått nu senaste veckan) så höjde jag bara min tid från förra året med en minut. Kanske de faktum att vi (i mitt lag) laddade upp genom att åka en 63:as Cadillac och diggade rockabilly på hög volym.

Snart ska jag moppa iväg till skolan och vara där till 11:10, sedan moppar jag hem igen och då väntar förberedelserna inför ikväll då det äntligen är dax för niornas avslutningsdans, som ska bli otroligt roligt! Var orolig igår för att jag skulle bli stel efter springningen och att det skulle bli svårt att dansa idag, men jag strechade i nästan en kvart och jag känner inte av något idag. Toppen!

Kanske bloggare lite senare idag, kanske till och med slänger in en liten sneek peek? Vi får se, ha en toppenbra dag, för de ska jag :)

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-03 10:31:54

Yeeeaah cadillac ooooh cadillac ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela