Scotts, Ärsta, tummen upp!

i Allmänt,

Kom nyss hem från en otroligt trevlig kväll som tillbringats på Ärsta parken där Scotts från dansbandskampen spelade. Är ju inte speciellt dansbands-van (har ju endast dansat till två stycken i mitt dans-liv) men jag tycker dom var riktigt bra. Saknade dock lite mer fartfyllda låtar, men man kan ju inte få allt. Tusen tack till er som tillbringade denna kväll med mig, är otroligt glad över att att det var ni! En kväll att minnas helt klart :)
Ska nog ta och stänga ner nu, klockan elva ska jag ju infinna mig i kyrkan och innan dess vill jag gärna duscha, fixa mig i lugn och ro samt äta frukost och läsa tidningen utan att stressa.

Over and out!

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-06-12 07:26:35

Åh, det var så kul! Absolut tummen upp på det! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela