Sommarkänslor? Inte direkt

i Allmänt,

Hm, de här regnvädret är inte speciellt  inspirerande på något vis, jag känner mest för att dra på mig mjukiskläder, tända en massa värmeljus och kura i soffan tillsammans med en bok eller titta på film. Men vi får ju middagsgäster så det blir till att leta fram några andra klädesplagg, dra till håret och leta fram ett leende.

Var nyss ute och plockade en bukett med sommarblommor och kom då att tänka på: visst är det väl idag, eller ikväll man ska plocka sju sorters blommor att lägga under kudden så att man inatt drömmer om sin prins? Jo, de är idag. Tro hur många gånger jag tänkt att jag ska plocka dessa blommor men aldrig gjort det? Allt för många, men i år, eller idag, ska jag försöka komme ihåg det. Jag har säkert sju olika blommor i buketten så jag behöver väl bara ta därifrån? 

Jaja, nu ska jag leta reda på leendet jag pratade om, tro om lite P. Gessle kan hjälpa?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-19 15:52:09

Man ska ju klättra över såna där va det nu heter med;P haha. Bra att du påminde mig om de:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela