18 mars

i Allmänt,

den bästa medicinen är Roxette. och några timars sömn. och en ipren. och några körsbärstomater. men vad är de bra mot då? jo, förkylning, huvudvärk, trötthet och snart-kommer-jag-svimma-känslor. okej, huvudvärken har inte riktigt försvunnit, men det är betydligt bättre än tidigare idag. jag var med på matten, so:n och spanskan sedan åkte jag hem med 11:25 bussen och tog min "medicin-kur". 
 
nu letar jag febrilt efter en gnutta kocentration så jag kan skriva vidare på hinduism-rapporten. skulle vilja lämna in det på fredag och ha en lugn helg utan att ha det hängande över mig. men om det ska bli möjligt måste jag lägga på ett kol. hej så länge!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-18 17:56:26

jag hoppas då på att du inte har ont i huvve nå länge för det är inge kul;/ <3

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-18 17:57:04

fast man kan ju se det som en fördel att veta att det finns något där inne;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela