6 mars

i Allmänt,

och jag som inte trodde att jag skulle hinna blogga idag, de här måste vara den bästa vettiga uppdateringen på länge! kom nyligen hem från hallen. mötet mellan Nyland och Team Härnösand slutade sex lika. matchen var spännande, och hemma laget började med att ta ledning med 2-0 sedan kom gästande laget ikapp och gick om, och sedan i sista perioden var det jämt. de slutade som sagt 6-6, men jag önskade ju såklart att Nyland hade fått kammat in tre poäng men som vanligt så får man inte alltid som man vill.

nej, tro om jag ska ta och göra kväll? är fortfarande otroligt trött, och de vore kanske smart att lägga sig och sova innan jag kommer in i andra andningen. ska bara se vem som ryker ur Lets dance först.
imorgon ska jag och mamma åka till Kramfors. främst för att kolla efter en ny skidjacka och införskaffa en ny skrivbord/data-stol, då i form av en pilatesboll. sedan bär det av till Sollefteå då vi är bjudna på middag hos farmor.

jag ska sova gott i natt, hoppas ni gör det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela