Efter nyheterna kl. 22

i Allmänt,

go'kväll. sitter nu i sängen med datorn i knät och tittar på Beck -den japanska shungamålningen. hänger dock inte riktigt med i handligen, har tankarna på något annat ställe.
större delen av dagen har -som jag sa- ägnats åt hinduismen. känns dock inte som om jag kommit längre än när jag började. ett himla stort arbete, drygt tio punkter att skriva om och sedan jämföra med en annan religion på fem av dom, och sedan skriva en raport på de. men vi har som tur är rätt gott om tid på oss, sista inlämningsdag är fredag v13.
läste ut Babbeldrottningen också. vad ska jag säga om den mån tro? jag gillar Meg Cabbot, och inget undantag denna gång. den här boken var hennes första vuxenbok, men jag tycker inte att den skiljer sig så mycket från dom som är riktade mot ungdomar.

funderar i skrivande stund på om jag ska åka till Kramfors imorgon, är sugen på att simma några längder. och eftersom att boken tog slut så går jag nog in på biblan och letar mig en ny. har ni något boktips?

nej, ska rikta uppmärksamheten mot tv:n igen, så hörs vi imorgon. hej på er!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-01 22:47:49

Kollar också på beck..

Älskar Beck =D

Postat av: Bettan

Publicerad 2009-03-01 22:49:50

Vad pluggar du för något?

jag tittade bara när dom var på spat, maken ropade, vi var där i veckan han och jag.

Annars tycker jag Beck är för läskigt:)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-01 22:50:31

Spelar in beck =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela