En glad dag

i Allmänt,

Gud vilken kul dag det har varit. Inga speciella händerlser jag syftar på, utan bara det att jag (och Bea) har varit på sånt här härligt flum-humör som ibland infinner sig i kroppen. Okej, jag ska inte ljuga för er, för det finns en viss händelse som också är kopplad till mitt stora leende idag. Så vad är det då? Jo, vi fick se resultaten på matteprovet vi gjorde härom veckan, och jag fick full pott. Så otroligt härligt! :))

Morgondagen bjuder också på matte, men då i form av nationella och då den muntliga delen. Är såklart väldigt nervös, och håller tummarna på att det ska gå toppen för mig och dom andra tre i min grupp. Men det faktum att den här delen ger 9p, vilket är lite mindre än en tiondel av vad man kan få max på hela matten, gör att pressen inte är lika stor.

Vad bjuder tisdagen på mer? Flöjtlektion. Jag har lite ångest eftersom att jag har glömt att träna på att andas. Inte de att jag inte kan, utan att jag måste träna upp lungorna så jag orkar spela längre stycken innan jag måste andas igen. Min lärare sa att jag skulle göra det ett par gånger per dag, men det har jag såklart inte gjort. Himla korkat, för det låter så mycket bättre om jag lyckas fixa andningen.

Nej, hörrni. Jag har otroligt lite att säga så de är nog bäst att jag avrundar här innan jag berättar något otroligt trist som får er att somna. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela