En vecka och en dag senare

i Allmänt,

kan inte o ord uttrycka hur glad jag är, det är nämligen så att nu funkar nätet till 100%. en vecka, en dag, en miljon uppdateringar och lika många suckar senare så funkar det. otroligt skönt! :)

nu ska jag packa badkläder och grejer, sedam åker jag till Kramfors och simmar. ska gå in på Expert och kolla om dom har någon snygg väska av något slag till min älskling (alltså min Vaio). om dom inte har de så ska jag nog sy mig ett eget.

btw, hade en väldigt märklig dröm inatt. jag var i vår älskade huvudstad på något hotell, och helt plötsligt var det en massa wow-"monster" som dödade mig, och i nästa stund satt jag och mamma och spelade en sommarsång på piano. tänk vad drömmar kan vara konstiga ;o

jaja, hej på er!

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2009-03-02 11:10:57

Drömmar kan verkligen vara knepiga.

Min dotter sitter också och pluggar religion, hon kom just och sa att detta med religion är ganska knepigt.

Hon läser på gymnasienivå.

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-02 12:07:23

sv: nej det va ju inte de:P

Postat av: erika

Publicerad 2009-03-02 13:46:28

Haha, cissi! Jag tror att du börjar bli en liten wow-nörd ;D

Postat av: emmali

Publicerad 2009-03-02 13:55:48

Haha, kanske har blivit lite för mycket wow för dig, cissi? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela