Nya bevis

i Allmänt,

Kära läsare, nu har vi fått det svart på vitt ännu en gång. Vad är det då jag talar om? Jo, de faktum att jag inte är en kvinna eftersom att jag är oförmögen att göra två saker samtidigt. Men den här gången var det dock dömt att misslyckas redan i förväg. Jag menar, de jag hade problem med sist (att kombinera skrivandet och spelandet av wow) är snarare en vanesak, och det har jag blivit rätt duktigt på nu måste jag säga. Men tillbaka till det som hände för några minuter sedan:

Jag kom glad i hågen ut ur badrummet efter en dusch, och innan jag går in på mitt rum för att ta på mig pyjamasen hämtar jag hudkrämen som är i badrummet på övervåningen (duschen är på underväningen). Även fast jag har flaskan i handen så glömmer jag bort vad jag ska använda den till -råda bot mot mina torra ben och armar- och börjar istället snacka lite på msn.
Efter några minuter tittar jag på flaskan och kommer på vad jag ska göra. Utan att tänka mig för så slänger jag upp mitt ena ben på skrivbordet och börjar smörja in mig, och helt plötsligt ligger jag på golvet! Orsaken? Jo, jag har ju då en pilatesboll som skrivbordsstol. Kombinationen balansera på en boll med ett ben på skrivbordet och samtidigt hålla en konversation i liv funkade inte riktigt. Men jag menar, hur lätt är de? Testa så får ni se.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-30 11:45:39

hahahahhaxD bra där cissi:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela