25 mars

i Allmänt,

Hej på er!

Tiden rusar verkligen iväg, idag är det onsdag vilket betyder att veckan praktiskt taget är över. Att vi åker till Bear kingdom imorgon gör inte att veckan känns längre häller. Idag gjorde vi bort den sista delen av dom nationella i engelska (eller iaf jag då jag gjort min muntliga del), vilket känns otroligt skönt, "bara" matten och no:n kvar. 08:10 satt vi i sal 4 och fick instruktioner om hur det skulle gå till och när vi fick gå. Det fanns två saker att skriva om, kommer inte ihår vad den första var, men den andra var iaf Crossroads, den uppgiften jag valde att skriva om. Min text blev drygt 3 A4 och jag måste säga att jag känner mig nöjd med min prestation. Det gick lätt att skriva och jag hittade orden. Men nu har jag lite svårt att hitta dom rätta orden för att förklara hur lättad jag är över att det gick bra.

Det var nog dagens händelse, på musiken hade vi teori, eller vi går igenom rockens historia som vi sedan ska ha prov på. Svenskan ägnades åt at slutföra den mutliga delen av dom nationella proven samt bokprat. Sista timmen hade vi no då vi jobbade med jonföreningar och grejer. Dom sista 5-10 minutrarna blev det dock lite moral-snack. Vad som är "rätt" och "fel" när det gäller dödshjälp.

Nu har jag nyss avslutat dagens wow-spelande och tänkte ta mig en varm, skön dusch. Sedan väntar packning inför morgondagens tripp. Tror det blir en tidig kväll, bussen går ju 06:00. Tror det får räcka för idag.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela