Aktivitet

i Allmänt,

är iskall om både händer och fötter, vilket brukar vara ett tecken på för mycket stillasittande (eller, inte i mitt fall eftersom att jag alltid är kall, men eftersom att jag bara har suttit hela dagen så vet jag att det är därför jag fryser den här gången). men snart ska jag faktiskt röra på benhögen. iaf några hundra meter ner till hallen. men de är ju bättre än ingenting.

imorgon funderar jag på att åka och simma igen. var så skönt i måndags och jag är sugen på att basta! :p på fredag blir det backen som gäller, och då följer Johanna med, skojskoj! :D

nej, om jag skulle leta fram lite kläder. funderar på att ta på mig modotröjan, Nyland spelar mot Timrå, men de vette fasen om jag vågar. jag menar, en ca 160 cm lång tjej med kamera och modotröja nere vid TIK:s utvisningsbås och omklädningsrum. de kanske blir som när tjurar ser rött? haha

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela