Från sängen

i Allmänt,

för en halvtimma sedan låg jag halvdöd på soffan, så sa mamma att jag skulle gå och lägga mig i sängen ist, så jag gick upp tvättade av mig, bortstade tänderna ja ni vet. och så när jag kryper ner under täcket är jag hur pigg som hellst. suck, varför är de så? jag som tyckte att de skulle bli så skönt att sova! hmf, de är som de är. förhoppningsvis är jag tillräckligt pigg för att hålla mig vaken och se på Scrubs.

helt otroligt, jag vet inte hur jag lyckades, men lyckades gjorde jag iaf. och vad är det jag har gjort nu då? jo, jag lyckades få bort all klor-lukt efter dagens bad i poolen. jag tycker alltid att man kan ana lukten efteråt hur många gånger man än tvålar in sig, men idag känner man inte ett uns av badhuslukt på min kropp. yes!

vad bjuder morgondagen på då? jo, en heldag i Hallsta. först åker vi på dan, sedan blir de pizza på Önstabaren och sedan tillbaka till backen för lite kvällsåkning. otroligt härligt :)

nej. nu är det My name is Earl som gäller. go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela