Torsdag

i Allmänt,

så var ännu en dag avklarad, inga speciella händelser, hade muntligt np i engelska och började med fördjupningsuppgiften i bild. på idrotten spelade vi bandy. kul som vanligt, men eftersom att jag var så smart att jag glömde skorna hemma, så resulterade allt springande i brännblåsor under fötterna. ajajaj! kan knappt gå, men är huvet dumt så får ju kroppen lida.  

nu hade jag tänkt wow:a lite. var bra länge sedan sist. vet inte om ni har fått intrycket av att jag har blivit en no-lifer och bara lirar, men så är faktiskt inte fallet. har inte spelat sen före sportlovet. vet inte varför jag inte har spelat, men de har helt enkelt inte blivit av.

imorgon väntar två np i engelska, läs- och hörförståelse. slutar 11:10 så då hinner jag med 11:25, härligt! då följer Bea med mig hem och så ska vi lira lite Sims. hoppas mina expansionspaket kommer fram från sitt fiffiga gömställe bara. kan för mitt liv inte förstå vart dom tagit vägen!

ska som sagt spela. sedan ska jag fortsätta med so:n och sedan blir det nog sängen. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela