Zzz!

i Allmänt,

gah, va trött jag är! somnade runt två och vaknade ungefär vid sex. jippie! de gick bra på morgonen, men legom till engelskan letade sig tröttheten fram, och runt lunch kom huvudvärken. dagen har annars rullat på bra, blev ingen idrott eftersom att jag skulle till Kramfors på möte inför temakonserten. vi åt pizza, lyssnade på låtarna som ska vara med och vi lärde känna varandra. och nu kan jag knappt bärga mig tills det är dags att slå sig ner i sal 1 och repa låtarna. en av vårens bästa händelser helt klart :)

nu innan jag somnar ska jag fortsätta med religionen. de är så lite kvar nu och jag vill ju som jag sa tidigare gärna lämna in det imorgon så helgen blir fri. men om det ska vara möjligt borde jag nog börja nu. så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela