4 dagar, 15 mail, 110 blogginlägg

i Allmänt,

60 bdb-bilder, några hundralappar fattigare och med ytterligare ett hål i örat

Jodå, jag lever! Men i torsdags åkte jag till Glada Hudik och kom hem för 40 minuter sen? Jag hade med mig datorn men hade inget internet att koppla upp mig mot, så vad gör man? Jo, njuter av ledigheten och nu känner jag mig riktigt avslappnad och avstressad så jag ska nog orka med dom sista skälvande tre veckorna i skolbänken. Är inte ett dugg sugen på att blogga, utan ska ta mig en skönt dusch, packa upp väskorna och sedan krypa till sängs och läsa ut Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Författaren bakom Shopaholic-serien, ni vet? Dock bara 2-3 kapitel kvar.

Jaja, nu vet ni att jag lever.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela