6/5 -09

i Allmänt,

Pust! Nu har hela kvällen ägnats åt skolarbete, och jag har fått en del gjort. Börjat renskriva på min recension av Ett öga rött, fortsatte skrivandet av i- och u-lands uppgiften, filade lite på min att-resa text på spanska och har fått lite hjälp med att välja vilken låt jag ska arbeta med i mitt musik-projekt på engelskan, och nu har jag sållat bort fyra låtar, så det återstår två. Tror jag kör en lottning.

Imorgon väntar inget speciellt, bildprojektet ska redovisas (alltså ställas ut i matsalen) och att-resa texten ska in. Annars är det väldigt lugnt. Förhoppningsvis så hämtar jag våra klasströjor imorgon eftermiddag,beroende på om vi får in dom sista hundralapparna som ännu inte betalats in.

Nu ska jag läsa lite om rockens historia och sedan ska jag stänga ner för dagen och få några timmars sömn.
Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela