Bildspråk

i Musik,

Hmf! Sitter och kämpar med svenskan men jag blir bara sur, har varit hemma i kanske en timma och har endast fått till en någorlunda inledning. Men jag vet helt enkelt inte hur jag ska skriva för att få fram vad jag menar, jag har hundratals, tusentals ord om vad jag känner när jag ser en bild, men att få ner dom på papper är näst intill omöjligt. Suck! Har kollat runt lite på nätet men hittar inget vettigt och som skulle på en vetenskaplig väg beskriva vad som händer i hjärnan när man ser olika bilder. Fick en lapp på lektionen idag då skulle de mest vara egna reflektioner som jag fattade det, och inte så mycket fakta. Passar ju egentligen perfekt med tanke på det jag har, om ordvågen bara ville komma.. Jag ska kämpa vidare, men om det inte blir någon större framgång fram till 21:00 så ger jag upp för dagen. Har ju ett spanskaprov imorgon som jag skulle behöva repetera inför en sista gång också. Sa ju att jag skulle skriva på engelskan också, men nä, de får bli imorgon ist.

Lyssna och njut




Over and out!

Kommentarer

Postat av: bitte

Publicerad 2009-05-21 14:47:08

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela